torstai 3. syyskuuta 2015

Syntymäpäivä

Tänään on taas se aika ei kuukaudesta vaan vuodesta kun meikäläinen täyttää vuosia! Huh huh, vuoden päästä juhlitaan sitten pyöreitä lukemia. No onneksi siihen on vielä aikaa.. Tasan vuosi sitten oli myös pokerin sm-kisat, emme menneet Kimmon kanssa ollenkaan pelaamaan kun laskettuaika oli silloin liian lähellä noin viiden viikon päästä kisoista. Mutta jälkeenpäin ajateltuna ihan hyvin oltaisiin voitu mennä sillä poikahan syntyi vasta 20.10 eli 6-7 viikkoa sm-kisojen jälkeen. Tänä vuonna molemmat päästään pelailemaan; minä terminaattorin ja sökön, Kimmo pelaa sitten loput turnaukset. Jeeee eli huomenna tiedossa live pokeria, mahtavuutta, parhautta! 

Näin syntymäpäivän korvilla tulee joka vuosi mietittyä että mitähän olen saanut tässä elämässä aikaiseksi, vaikka olen jo näin vanha. Joka kerta tulee sellainen riittämättömyyden tunne etten ole saanut täällä mitään aikaiseksi. (Lievä perfektionisti kun olen luonteeltani) mutta tänä vuonna sitä tunnetta ei tullut. Johtuukohan että olen putkauttanut maailmaan suloisimman ja kilteimmän pojan mitä voi vaan toivoa (omasta mielestäni ainakin :) ) Toki kun miettii niin olen saanut paljon muutakin aikaiseksi. Opiskellut kolme ammattia, vakituinen työ, rakastava mies jne...jne.. Mutta jotenkin sitä aina vain miettii, että mitä pitää vielä saada aikaiseksi tässä elämässä. Onko elämästä tullut suorittamista ja itsensä ylittämistä joka päivä. Jos elää näin niin se on pirun raskasta. Täytyy osata nauttia siitä mitä on tällä hetkellä eikä miettiä mitä elämän täytyisi olla viiden tai kymmenen vuoden päästä. Toki tavoitteita ja haaveita täytyy asettaa mutta elämässä täytyy olla muutakin sisältöä kuin niiden saavuttaminen. Minä ainakin haluan vanhana muistella elämääni, että mitä tuli tehtyä eikä mitä jäi tekemättä töiden tai muiden asioiden takia. 

Tänään pitäisi ratketa myös, että pääsenkö Maltalle saakka pelaamaan liveturnauksia ja live käkkyy, mä niin toivon ja pidän sormet ristissä että sinne pääsisin !!

Hyvää alkavaa sysksyä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti